De agenda werd door de Raad van Bestuur op 6 september 2021 als volgt samengesteld :
Aangezien we heden geconfronteerd worden met het coronavirus COVID-19, staat het op heden niet vast onder welke vorm deze Buitengewone Algemene Vergadering zal kunnen plaatsvinden.
Gelet op de huidige federale richtlijnen alsook de politiebesluiten van de gouverneurs en de informatie via het Agentschap Binnenlands Bestuur omtrent het coronavirus COVID-19 (en de mogelijke evolutie in en aanpassing van deze richtlijnen en informatie) en de impact hiervan op onderhavige bijeenkomst kan desgevallend overgegaan worden tot het houden van een digitale Buitengewone Algemene Vergadering inden dit noodzakelijk mocht blijken.
Artikel 432, alinea 3 van het decreet van het lokaal bestuur bepaalt dat de vaststelling van het mandaat van de vertegenwoordiger dient herhaald te worden voor elke algemene vergadering.
De gemeenteraad besluit zijn goedkeuring te hechten aan de agenda van de Buitengewone Algemene Vergadering van de opdrachthoudende vereniging Iverlek d.d. 10 december 2021 :
De gemeenteraad besluit om vertegenwoordiger namens de gemeente Opwijk, mevrouw Els Van Buggenhout, wonende Molenbeekstraat 14 - 1745 Opwijk te mandateren om de agenda van de buitengewone algemene vergadering van Iverlek op 10 december 2021 goed te keuren.
De gemeenteraad besluit om plaatsvervangend vertegenwoordiger namens de gemeente Opwijk, de heer Floris Van den Broeck, raadslid, wonende Gasthuisstraat 40/201 - 1745 Opwijk te mandateren om de agenda van de buitengewone algemene vergadering van Iverlek op 10 december 2021 goed te keuren.